Twoja przeglądarka jest już nieaktualna.

Internet Explorer 6 nie obsługuje aktualnych standardów i nie wyświetla poprawnie tej strony.

Aby móc przeglądać tę stronę, prosimy o zaktualizowanie przeglądarki na najnowszą wersję lub użycie innej przeglądarki.

Tutaj znajdziesz listę najpopularniejszych przeglądarek. Kliknij na jeden z symboli, aby przejść na stronę z możliwością pobrania danego programu:

Kontynuuj pomimo to¹
¹Mogą wystąpić problemy z wyświetlaniem i awarie przeglądarki.
Wprowadzenie
Premium
Sojusze
BB-Code
Inne informacje
Gracz
Osady
Budynki
Jednostki
Mapa

Szpiegostwo

Celem szpiegostwa jest pozyskiwanie informacji o innych graczach poprzez wysyłanie szpiegów do ich osad. Szpiedzy dostarczają informacji o budynkach, surowcach i jednostkach stacjonujących w osadzie. Taka wiedza może ułatwić planowanie ataku. Przed przystąpieniem do szpiegowania, gracz musi wybrać jego tryb - zwykły atak szpiegowski lub szpiegowanie wolniejsze lecz niewidoczne dla szpiegowanego.

Szpieguj

Przed wysłaniem szpiega na misję gracz może wybrać tryb szpiegowania (zwykłe lub ukryte). Zwykłe szpiegowanie rozpocząć można wydając zwykłą komendę ataku. Ukryte szpiegowanie rozpoczyna się specjalnym przyciskiem szpiegowania.

Jeśli gracz wybierze zwykłe szpiegowanie, będzie ono momentalnie widoczne dla przeciwnika. Dodatkowo do atakowanego gracza wysłany zostanie taki sam raport, jak po normalnej bitwie.

Wybierając wolniejszy tryb szpiegowania, atak pozostanie niewidoczny dla przeciwnika. Oznacza to, że nie zostanie on poinformowany kiedy do jego miasta przybędzie szpieg oraz nigdy nie dostanie raportu. Jako, że szpieg podczas tego trybu szpiegowania musi być szczególnie ostrożny, wartość jego szybkości poruszania się na mapie zostanie zmniejszona.

obliczenie

W trakcie ataku szpiegowskiego obliczany jest stosunek atakujących szpiegów do ich broniących odpowiedników. Na podstawie tej wartości obliczana jest następnie liczba ocalałych jednostek, przy czym obrońca nigdy ich nie traci. Na końcu wszyscy ocalali szpiedzy wracają do ojczystego miasta. Rodzaj szpiegowania oraz liczba ocalałych szpiegów atakującego wyznacza ilość informacji jaka zostanie dostarczona graczowi.

Podbij

Po walce sprawdzane są informacje, które otrzyma atakujący. Zależy to od typu szpiegostwa:

Podczas normalnego ataku szpiegowskiego, szpiedzy mogą zebrać następujące informacje o:
• stanie wrogich wojsk oraz ich morałach
• ilości surowców
• budynkach i poziomach ich rozbudowy
• wojskach poza osadą

Podczas ukrytego ataku szpiegowskiego zdobyć można informacje o:

• stanie wrogich wojsk oraz ich morałach
• ilości surowców
• budynkach i poziomach ich rozbudowy


Wersja 4.1.0
wygenerowany w 6 ms Czas serwera: 05:28:04