Twoja przeglądarka jest już nieaktualna.

Internet Explorer 6 nie obsługuje aktualnych standardów i nie wyświetla poprawnie tej strony.

Aby móc przeglądać tę stronę, prosimy o zaktualizowanie przeglądarki na najnowszą wersję lub użycie innej przeglądarki.

Tutaj znajdziesz listę najpopularniejszych przeglądarek. Kliknij na jeden z symboli, aby przejść na stronę z możliwością pobrania danego programu:

Kontynuuj pomimo to¹
¹Mogą wystąpić problemy z wyświetlaniem i awarie przeglądarki.
Wprowadzenie
Premium
Sojusze
BB-Code
Inne informacje
Gracz
Osady
Budynki
Jednostki
Mapa

Jednostki

Jednostki w KingsAge są żołnierzami walczącymi dla swojego przywódcy. By ich pozyskać należy najpierw przeprowadzić pewne badania, a następnie wytrenować ich. Obie akcje kosztują odpowiednią ilość surowców oraz osadników. Posiadając wojsko gracz może bronić swoich lub cudzych osad lub też atakować i plądrować opuszczone osady. Jednostki specjalne mają dodatkowe umiejętności takie jak szpiegowanie u szpiegów czy też unikalna umiejętność hrabiów pozwalająca na trwałe przejmowanie wiosek (tzw. podbój).

Badania

Zanim gracz będzie mógł wytrenować jednostki, musi przeprowadzić odpowiednie badania. By to zrobić, musi spełnić wymagania jednostki oraz przeznaczyć na badania odpowiednią ilość surowców w koszarach. Badanie samo w sobie trwa pewną ilość czasu. Czas ten może zostać skrócony poprzez rozbudowę koszar na wyższe poziomy.

Jedynym wyjątkiem jest hrabia. Do jego produkcji nie jest wymagane żadne badanie.


Oto krótki przegląd kosztów badań oraz podstawowych czasów. Czas badać zostaje tutaj skrócony przez rozbudowę koszarów:


Jednostka
Wiejska milicja 10 10 10 0:00:10
Templariusz 40 40 60 0:02:00
Giermek 20 20 30 0:01:00
Wściekły wojownik 720 500 630 1:18:40
Długi łuk 480 570 630 2:21:36
Szpieg 570 630 610 1:25:30
Krzyżowiec 2100 1800 2400 2:33:54
Czarny rycerz 3500 3600 3700 4:37:01
Taran 1800 1400 1200 1:48:20
Katapulta 3000 2500 1600 3:36:40

Trenuj

Zbadane jednostki można trenować w koszarach. Każda jednostka kosztuje pewną ilość surowców, a jej trening zajmuje pewien czas, po upływie którego jednostka dostępna jest dla gracza.

Gracz ma możliwość umieszczenia w kolejce kilku jednostek (także różnych typów). Jednostki szkolone będą sekwencyjnie - jedna po drugiej. Poniższa tabela pokazuje koszty oraz długości treningu. Czas treningu może zostać skrócony poprzez rozwój koszar.

Ponownie wyjątkiem jest hrabia. Ma on specjalne wymaganie w formie złotej zbroi. Może być za to trenowany w dworze. Czas jego treningu również uzależniony jest od poziomu dworu.


Jednostka
Wiejska milicja 3 10 7 1 0:00:55
Templariusz 30 10 80 1 0:04:30
Giermek 10 20 30 1 0:03:30
Wściekły wojownik 40 50 50 1 0:04:00
Długi łuk 80 160 80 1 0:05:00
Szpieg 40 60 60 2 0:09:00
Krzyżowiec 100 100 300 4 0:21:00
Czarny rycerz 100 300 500 6 0:30:00
Taran 100 500 200 5 1:10:00
Katapulta 200 600 200 8 1:40:00
Hrabia 100000 120000 80000 100 10:00:00

Zwolnij

Jednostki, które zostały już wyprodukowane, mogę zostać rozwiązane. Należy w tym celu użyć przycisku "zwolnij" z menu koszar. Graczowi nie zostaną zwrócone żadne surowce, jednakże osadnik zostanie zwolniony ze służby i będzie mógł podjąć się wykonywania innych działań.

Jednostki w porównaniu

Poniżej przedstawiona została tabela zestawiająca wartości bojowe i koszty jednostek:


Jednostka
Wiejska milicja 20 40 30 5 20 5
Templariusz 100 300 100 200 22 15
Giermek 50 100 200 300 18 25
Wściekły wojownik 350 70 50 50 18 10
Długi łuk 150 400 150 100 18 10
Szpieg 1 10 5 7 9 0
Krzyżowiec 900 200 300 300 10 80
Czarny rycerz 600 1500 1000 1000 11 50
Taran 100 100 200 20 30 0
Katapulta 500 400 100 200 30 0
Hrabia 100 300 100 200 35 0


Symbol Nazwa Wyjaśnienie

Siła ataku

Siła ataku pokazuje siłę ataku jednostki.

Obrona przeciw piechocie

Pokazuje wartość obrony przeciwko piechocie.

Obrona przeciw kawalerii

Pokazuje wartość obrony przeciwko kawalerii.

Obrona przeciw łucznikom

Pokazuje wartość obrony przeciwko łucznikom.

Szybkość

Im mniejsza wartość, tym szybsza jednostka (ilość minut na pole)

Łup

Ładowność jednostek


Wersja 3.1.2
wygenerowany w 5 ms Czas serwera: 05:02:15